Сайт сімейного психолога Вікторії Гончарової

АВТЕНТИЧНИЙ РУХ З ДІТЬМИ

Як висловити свої почуття, радість, біль та сумніви так, щоб дитина зрозуміла і прислухалася? Як навчитися слухати та чути його справжні (глибинні) потреби? Спільне промовляння - «протанцьовування» дасть вам можливість зрозуміти один одного, навчить безконфліктно вирішувати спірні ситуації, та й просто отримати задоволення від спілкування, навчитися одне в одного чогось нового та цікавого.

За статистикою лише 15 хвилин чистого часу на день батьки проводять разом із дітьми. І чим старша дитина – тим частіше у своїй виникає напруженість. Як правило, до підліткового віку виробляється стійкий стереотип незадоволення якістю спілкування з обох боків. І якщо в ранньому дитинстві багато проблем вирішувалися за допомогою тактильного контакту (захитування, погладжування, обійми,), то чим старша ставала дитина – тим рідше ми дорослі вдаються до неї, а коли вона все ж таки трапляється, то реакція чада, що підріс, далеко не завжди та , яку ми очікуємо.

Що ж робити? Як не випустити один одного рук і при цьому зберегти автономність (самостійність) дитини? Як висловити свої почуття, радість, біль та сумніви так, щоб дитина зрозуміла і прислухалася? Як навчитися слухати та чути його справжні (глибинні) потреби? Спільне промовляння - «протанцьовування» дасть вам можливість зрозуміти один одного, навчить безконфліктно вирішувати спірні ситуації, та й просто отримати задоволення від спілкування, навчитися одне в одного чогось нового та цікавого.

Заняття проводить: Вікторія Гончарова, практикуючий психолог із стажем більше 27 років, спеціаліст у галузі позитивної психології та психотерапії, психосоматичної медицини, автор тренінгових програм сімейної та дитячої психотерапії, тілесно-рухової та арт-терапії.